DESIGNED BY MIXWEBTEMPLATES

Διαδικασίες Στήριξης

Βλάβες υπολογιστικού εξοπλισμού

Σε περίπτωση βλάβης απαιτείται προσκόμιση του εξοπλισμού στο στο χώρο του ΚΕΠΛΗΝΕΤ

 

Δυσλειτουργία εφαρμογών Η/Υ

Ο χρήστης (ή ο υπεύθυνος εργαστηρίου) επικοινωνεί με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Για τον έλεγχο του Η/Υ ο χρήστης χρησιμοποιεί το πρόγραμμα TeamViewer file

 

Προβλήματα που απαιτούν επίσκεψη

Αν απαιτείται επίσκεψη (καλωδίωση, βλάβη router κ.α), θα πρέπει υποχρεωτικά να προγραμματιστεί η επίσκεψη