Εξετάζουμε στον Router την κατάσταση των ενδείξεων DSL και Internet. Σε περίπτωση που τουλάχιστον μια από τις 2 ενδείξεις είναι σβηστή πραγματοποιούμε επανεκκίνηση του Router και αν δεν ανάβει η ένδειξη DSL
Internet - Αναμμένο
Αν στον Router ανάβει το λαμπάκι σύνδεσης Internet τότε το πρόβλημα οφείλεται συνήθως στον Η/Υ που συνδεόμαστε ή στη καλωδίωση μεταξύ Η/Υ και Router.
- Προβλημα στον Η/Υ (1). Συνδέουμε άλλον Η/Υ στην πρίζα και ο 2ος Η/Υ συνδέεται στο ΠΣΔ
- Πρόβλημα στην πρίζα ή στο καλώδιο σύνδεσης με το Patch Panel ή στο Hub ή στον Router(2,3,4). Δεν είναι εύκολος ο προσδιορισμός του προβλήματος.
- Η θύρα του Router έχει πρόβλημα. Σύνδεω ένα Η/Υ απευθείας στη θύρα και ελέγχω αν συνδέεται στο ΠΣΔ.
- Η θύρα σύνδεσης Hub - Router έχει πρόβλημα ή το καλώδιο είναι προβληματικό (σπάνια). Σε αυτή την περίπτωση κανένας Η/Υ που συνδέεται στο Hub δεν θα συνδέεται στο ΠΣΔ. Αλλάζω θύρα σύνδεσης στο Hub
- Η θύρα σύνδεσης Hub - Patch panel έχει πρόβλημα ή το καλώδιο είναι προβληματικό (σπάνια). Αλλάζω θύρα σύνδεσης στο Hub
Internet - Σβηστό, DSL - Αναμμένο
Το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται:
Σε παροδικό πρόβλημα του ΠΣΔ
Σε απώλεια των στοιχείων σύνδεσης (χρήστης, κωδικός) στον Router
Internet - Σβηστό, DSL - Σβηστό
Το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται:
- Στον Router. Απαιτείται αντικατάσταση η οποία είναι δωρεάν και γίνεται μέσω του ΠΣΔ.
- Στο splitter(5). Παρακάμπτουμε τον splitter συνδέοντας τη γραμμή απευθείας στον Router και πραγματοποιούμε επανεκκίνηση
- Στη γραμμή του ΟΤΕ.
- Στο καλώδιο της γραμμής από το Εργαστήριο στον ΟΤΕ.
Σε κάθε περίπτωση δηλώνουμε τη βλάβη στο ΠΣΔ (εκτός της περίπτωσης 2)